ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ ЗАСТУПНИКА
ДИРЕКТОРА З ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Забезпечує:
систему виховної роботи в школі, основою якої є національно-культурне відроджєння, відновлення історичної пам’яті, формування національної самосвідомості учнів, становлення національної школи, національної системи виховання.
Керується:
правовими актами України, міжнародними правовими актами, Загальною Декларацією прав людини, Декларацією прав дитини та Конвенцією прав дитини, Законом України "Про освіту”, нормативними документами Міністерства освіти України, органів освіти.
Відповідає за:
активність і культуру поведінки учнів, зайнятість у гуртках, секціях, об’єднаннях;
запити, нахили, інтереси школярів, виявлення учнів, які потребують особливої уваги;
якісний склад, рівень знань і професійних вмінь педагогічних працівників школи для здійснення позанавчальної роботи;
особливості мікрорайону школи, соціально-педагогічний "портрет” сімей учнів, можливості залучення батьків до виховної роботи в школі, виявлення сімей, які потребують особливої педагогічної уваги;
залучення до співпраці зі школою позашкільних та культурно-освітніх закладів,державних установ та громадськиї організацій;
стан матеріально-технічної бази для здійснення виховної роботи школи, перспективи її поповнення та зміцнення;
організацію діяльності педагогічного колективу (класних керівників, вихователів,керівників гуртків та клубів за інтересами, консультантів органів самоврядування,педагогів-організаторів по роботі з дитячими об’єднаннями та організаціями);
формування в учнів загальнолюдських цінностей та моралі; національне такультурне відродження, запровадження національних традицій, звичаїв та обрядів, виховання поваги до рідної мови;
організацію інформаційно-просвітницької роботи серед учнів; розвиток творчих таінтелектуальних здібностей учнів, залучення дітей до різноманітної діяльності за інтересами;
організацію морально-правового виховання, залучення до цієї роботи працівників правоохоронних органів;
за захист прав та інтересів учнів;
надання допомоги і організації роботи органам учнівського самоврядування, дитячих та юнацьких формувань;
організацію літнього відпочинку школярів, зокрема дітей-сиріт, дітей з багатодітних, малозабезпечених, неблагополучних сімей;
охорону та зміцнення здоров’я дітей, організацію відпочинку у канікулярний час;
організацію роботи з батьками, спрямування діяльності батьківського комітету на національно-культурне відродження;
організацію соціально-педагогічної допомоги учням і сім’ям, які потребують особливої уваги;
організацію методичної роботи з педагогічними кадрами;
роботу з дітьми-сиротами, напівсиротами, дітьми із багатодітних і малозабезпечених сімей; соціальний захист неповнолітніх при розгляді питань, пов’язаних з вирішенням їх долі.
Контролює та керує:
а) безпосередньо:
роботою класоводів та класних керівників;
роботою вчителів з питань організації виховної діяльності учнів;
роботою методичного об’єднання класних керівників школи;
роботою педагога-організатора.
б) опосередковано:
роботою учнівського самоврядування;
роботою обслуговуючого персоналу.
Організовує:
реалізацію в роботі школи концепції національного виховання підростаючого покоління України;
позаурочну виховну роботу з врахуванням інтересів, нахилів і здібностей учнів, побажань батьків на принципах взаємоповаги і співробітництва;
планування виховної роботи школи;
роботу гуртків, секцій, об’єднань за інтересами учнів;
методичну роботу класних керівників;
проведення загальношкільних виховних заходів;
взаємовідвідування вчителями та класними керівниками класних заходів виховного характеру;
оформлення шкільної документації з питань виховної роботи школи;
роботу по охороні здоров’я учнів і вчителів, формуванню у школярів здорового способу життя.
класних керівників та відповідає за роботу з дітьми з неблагонадійних сімей, з правопорушниками школи, залучає до роботи з ними батьківську громадськість і інших зацікавлених осіб.
Складає:
розклад позакласної виховної роботи і відповідає за його виконання;
проекти наказів, розпоряджень і інших документів з питань виховної позакласної роботи;
встановлену звітну документацію;
санітарно-гігієнічний режим роботи школи і контролює його виконання;
графік чергування учнів та вчителів по школі та в шкільній їдальні, відповідає за виконання цього графівка.
Погоджує:
Свою роботу з директором і з заступником директора з навчально-виховної роботи.
|