Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 5
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Нарада при деректорі

План роботи школи

 

Вступ

 

Робота навчального  закладу «Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Жовтневої районної ради (далі школа) у 2015/2016 навчальному році була спрямована на виконання державної політики в системі освіти та науки, основних положень чинної нормативної бази:

- Конституції України;

- Законів України «Про загальну середню освіту», «Про засади державної мовної політики»;

- Національної доктрини розвитку освіти (Указ Президента України від 17.04.2002 року № 347/2002);

- Положення про загальноосвітній навчальний заклад (постанова Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 778);

- Концепції національно-патріотичного виховання молоді (спільний наказ Міністерства у справах сім'ї, молоді та спорту, Міністерства оборони, Міністерства культури і туризму, Міністерства освіти і науки від 27.10.2009 № 3754/981/538/49);

- програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-12-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 17.12.2007 № 1133);

- Державного стандарту початкової загальної освіти (постанова Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 № 462);

- Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392);

- Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (ДСанПіН 5.5.2.008-01) (постанова Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 № 63) та інших нормативних документів.

Школа здійснювала свою діяльність відповідно до власного статуту та Концепції розвитку школи.

Зазначена нормативна база є підґрунтям для реалізації принципів гуманізації, демократизації освіти, соціальної адаптації дітей, формування їх основних освітніх, виховних та життєвих компетенцій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Аналіз роботи школи за 2015/2016 навчальний рік та завдання на новий 2016/2017 навчальний рік

1.1. Стан і розвиток шкільної мережі

На початок 2015/2016 навчального року в закладі було відкрито 11 класів, із них: 1-4-х - 4 класи; 5-9-х - 5 класів; 10-11-ий - 2 класи. Мова навчання - українська. На кінець навчального року кількість учнів становила 144 чоловік. Середня наповнюваність учнів у класах складала 14,4 чоловіка. Протягом року до школи вступило 3 учні, вибуло зі школи 3 учні.

1.2. Реалізація учнями права на отримання освіти

Навчання в 1-11-х класах здійснювалося за програмами для загальноосвітніх шкіл. Навчальний план для 5-11-х класів у варіативній складовій включав факультативи«Вибрані питання загальної  та неорганічної хімії», гуртки «Зірниця», «Умілі ручки», «Активісти шкільного музею». Навчально-матеріальна база закладу забезпечує можливість в повному об’ємі виконувати за навчальними програмами демонстраційні досліди, проводити лабораторні і практичні роботи, практикуми з усіх навчальних предметів. У кабінеті математики установлена мультимедійна апаратура,  бібліотека, вчительська, кабінет директора, кабінет інформатики, підключений до  мережі  Інтернет, інші кабінети користуються вай– фай.

Всі випускники 9-го класу продовжують отримувати середню та вищу освіту. З них:

 

Закінчили школу

Продовжують навчання

В 10 клас

 

ПТ ліцей

 

ВНЗ І-ІІ акредитації

 

ВНЗ ІІІ-ІV акредитації

 

Не навчаються

 

Всього

%

Всього

%

Всього

%

Всього

%

Всього

%

9кл.

12учнів

7

58 %

-

-

5

42%

-

-

-

-

11 кл.8 учнів

-

-

2

25%

3

37,5%

3

37,5%

-

-

 

 

Моніторинг працевлаштування випускників 9класу

2016 рік

 

1.3. Соціальний захист учнів закладу .

Робота з соціального захисту учнів школи у 2015/2016 навчальному році проводилася відповідно до Законів України «Про загальну середню освіту», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини» із змінами, наказів Міністерства освіти і науки України, розпоряджень відділу освіти, молоді та спорту Жовтневої РДА Миколаївської  обласної державної адміністрації, плану роботи школи на 2015/2016 навчальний рік, річних планів роботи соціального педагога, практичного психолога та медичної служби.

Зібрано каталог урядових і галузевих документів, що регламентують дотримання законодавства в галузі охорони дитинства. Педагогічні працівники школи ознайомлені з нормативними документами, що регулюють законодавство з охорони дитинства.

В школі протягом 2015/2016 навчального року навчалося 144 учні віком від 6 до 18 років. Робота з соціального захисту вихованців була спрямована на :

-захист прав та інтересів учнів;

-профілактику негативних явищ серед учнів;

-соціально-психологічну просвіту всіх учасників навчально-виховного процесу;

-розвитоксоціальної компетентності дітей;

- сприяння повноцінному особистісному й інтелектуальному розвитку дітей на кожному віковому етапі;

- професійну орієнтацію учнів;

-батьківський всеобуч.

Створено банк даних на всіх вихованців закладу та банк даних дітей пільгового контингенту:

 

и

 

На кінець 2015/2016 навчального року в школінавчається 4 учні з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які мають опікунів. Всі діти мають пакет документів, який підтверджує соціальний статус дитини. В 2015/2016 навчальному році були оновлені соціальні паспорти на дітей, позбавлених батьківського піклування (папка № 07-06); дітей з малозабезпечених сімей (папка № 07-10); дітей, які постраждали від вибуху на ЧАЕС (папка № 07-08): дітей з багатодітних сімей (папка № 07-09); дітей з інвалідністю (папка № 07-07); дітей, яких виховують один із батьків (папка № 07-11); дітей напівсиріт (папка № 07-12).

Проведена відповідна робота з соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а саме:

  • Заходи щодо профілактики учнів здорового способу життя
  • Консультації щодо пільг якими можуть користуватися опікуни.
  • Анкетування, бесіди, опитування про конфлікти учнів (сім’ї, класу, друзів,школи )
  • Відвідування учнів в дома

Соціальним педагогом Трофімчук Н.П. разом з практичним психологом Дермельовою Л.М. проведено діагностику щодо виявлення соціально дезадаптованих дітей з метою надання їм соціальної та психологічної допомоги. На внутрішньо шкільний облік поставлено Данилюка Максима,Кононова Миколу.

Питання соціального захисту учнів протягом 2015/2016 навчального року розглядалися на нарадах при директорові:

- Про підсумки працевлаштування випускників 9-х класів (Протокол від 14.09.2015 № 7);

- Про ознайомлення працівників школи з нормативними документами, що регулюють законодавство в галузі охорони дитинства (Протокол від 02.09.2015 № 6);

- Про стан реалізації Комплексної програми профілактики правопорушень у 2015/2016 навчальному році та роботу педагогічного колективу щодо профілактики негативних проявів серед учнів (пияцтва, наркоманії, токсикоманії тощо) (Протокол від 02.09.2016 № 6).

Завдання на 2016/2017 навчальний рік:

- проводити заходи щодо реалізації діючих програм з соціального захисту дітей;

- сприяти 100 % охопленню вихованців різними формами позакласної та позашкільної роботи;

- активізувати роботу з батьками з питання впливу на розвиток соціальної компетентності їх дітей (батьківські лекторії, консультування, обмін досвідом тощо);

- формувати громадянські позиції вихованців школи через впровадження учнівського самоврядування, роботу «Школи лідерів».

- продовжити проведення соціально-психологічної просвіти всіх учасників навчально-виховного процесу;

- надавати допомогу учням у виборі профілю навчання та майбутньої професії;

 - проводити профілактику негативних явищ серед учнів (злочинність, правопорушення, вживання алкогольних та наркотичних речовин, токсикоманія, тютюнопаління, ксенофобії, расової та етнічної дискримінації, суїциду, девіантної поведінки).

1.4. Оздоровча та спортивна робота

Розроблено оптимальний режим роботи, сформована матеріально-технічна база медичної служби. Медичний пункт був повністю забезпечений засобами невідкладної допомоги. Проте на протязі року був відсутній медпрацівник (звільнився).

У 2015/2016 навчальному році на підставі наказу управління охорони здоров'я проведено поглиблені медичні огляди дітей фахівцями Жовтневої центральної районної лікарні. Дані огляду були занесені в медичну форму 26.

За результатами поглибленого медичного огляду було:

- визначено диспансерну групу дітей за різними соматичними захворюваннями - 135 дітей;

Результати медоглядів було доведено до відома батьків, педагогічних працівників.

Травмувань, які б спричинили довготривалу хворобу дітей, не було зареєстровано.Завучем школи проводився контроль за проведенням  уроків фізкультури .(9 -10 місяці).

В достатній мірі надавалась методична допомога викладачам фізкультури.Оформлено  стенди з профілактики різних хвороб, пропаганди здорового способу життя.Працювали санітарні пости, але недостатньо активно. Громадським інспектором постійно здійснювався контроль за організацією і якістю харчування дітей, виконанням натуральних норм. Інформація надавалася районній CEC.Проте з листопада місяця медичний працівник звільнився і інформація доводилася до педагогічних працівників.

Формування навичок здорового способу життя здійснювалося через санітарно-просвітницьку роботу, дотримання оздоровчого режиму навчального закладу, проведення загальношкільних акцій та заходів.

Організовано роботу спортивних секцій: «Зірниця» настільного тенісу, шахів та шашок. Зайнятість у спортивних секціях становить 52 %, що свідчить про недостатнє ставлення дітей до свого фізичного здоров’я.

Питання оздоровчої та спортивно-масової роботи в школі заслуховувалися на засіданнях педагогічної ради школи:

- Про затвердження режиму роботи школи, правил внутрішнього трудового розпорядку (Протокол від 02.09.15 № 6);

- Про дотримання норм санітарно-гігієнічного режиму та режиму школи (Протокол від 14.09.15 № 7); - Про результати літнього відпочинку та оздоровлення учнів  (Протокол від 02.09.15 № 6);

- Про результати поглибленого медичного огляду учнів. (Протокол від 14.09.15 № 7);

- Про організацію харчування учнів та дотримання натуральних норм (Протокол від 14.09.15 № 7);

- Про стан відвідування учнями навчальних занять. (Протокол від 14.12.15 № 10);

- Про організацію оздоровлення влітку (Протокол від 18.04.16 № 4).

Завдання на 2015/2016 навчальний рік:

 - посилити систематичний контроль за проведенням уроків фізкультури. Проводити аналіз відвіданих занять, надавати постійну методичну допомогу учителю фізкультури.

- активізувати роботу санітарних постів;

- посилити санітарно-просвітницьку роботу серед педагогічних працівників по загартовуванню дітей, організації їх рухового режиму (активного;

- посилити контроль з боку адміністрації школи щодо залучення учнів до спортивних секцій.

 

 

1.5. Оздоровлення вихованців

Організація відпочинку та оздоровлення учнів здійснюється відповідно до:

- законів України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»;

- постанови Головного Державного санітарного лікаря України від 17.04.2013 № 11 «Про санітарне та епідемічне забезпечення оздоровлення та відпочинку дітей у 2013 році»;

На кінець 2015/2016 навчального року в школі навчається  140 дітей. З них:

- дітей, позбавлених батьківського піклування – 4 (мають опікунів);

- дітей з інвалідністю – 2;

- дітей, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 6 ;

- дітей з багатодітних сімей – 21;

- дітей з малозабезпечених сімей – 0;

- дітей, яких виховує один із батьків- 9;

- діти працівників органів внутрішніх справ та військовослужбовців, які загинули під час виконання службових обов’язків – 1

- діти АТО - 5.

Питанням оздоровчої роботи медичної служби та оздоровлення вихованців надавалася належна увага з боку адміністрації. Протягом навчального року вивчалися та обговорювалися такі питання:

На засіданнях педагогічної ради школи :

- Про затвердження режиму роботи школи, правил внутрішнього трудового розпорядку (Протокол від 02.09.15 № 6 );

- Про дотримання норм санітарно-гігієнічного режиму та режиму перебування дітей в санаторній школі-інтернаті (Протокол від 14.09.14 №7);

На нарадах при директорові:

- Про результати літнього відпочинку та оздоровлення вихованців (Протокол від 02.09.15 № 6);

- Про результати поглибленого медичного огляду учнів. (Протокол від 14.09.15 № 7);

- Про організацію харчування учнів та дотримання натуральних норм (Протокол від 14.09.15 № 7);

- Про організацію оздоровлення влітку 2016 року (Протокол від 18.04.16 № 4).

Направлено листи до відділу освіти,  молоді та спорту Жовтневої РДА  про включення до списків на оздоровлення та відпочинок влітку 2016 року учнів  школи  з числа дітей пільгового контингенту, до Управління праці захисту населення  Жовтневої  районної державної адміністрації про включення дітей, які постраждали від Чорнобильської аварії. Отримано відповіді, що всі діти знаходяться на обліку у службах. Оздоровлено 6 учнів: з них Санаторій  «Очаків»Сарницька Тетяна; санаторій Рибаківка «Космос» Ханюченки Максим,Валерій і Артем, Ковалевич Маряна, Нехайчик Єлизавета. Батькам цих вихованців направлено листи-рекомендації про звернення до відповідних органів з приводу отримання пільгових путівок на оздоровлення влітку 2016року.

Питання оздоровлення та відпочинку дітей знаходиться на постійному контролі у адміністрації школи. Своєчасно надається відповідна інформація до відділу освіти, молоді та спорту Жовтневої РДА. Заступником директора по виховній роботі ведеться щоденний контроль за місцем перебування дітей пільгового контингенту. Підсумки літнього оздоровлення учнів  улітку 2016 року будуть розглянуті у вересні на педраді при директорові.

Організація харчування

Необхідною умовою створення здоров’язберігаючого  середовища є організація харчування.

В школі функціонує шкільна  їдальня.  Їдальня має санітарні паспорти, обладнані технологічним обладнанням, забезпечена проточною гарячою і холодною водою.

 У 2015– 16 н.р. гарячим харчуванням було охоплено   85  % учнів.

За бюджетні кошти харчувалися учні 1-4 класів, діти-сироти.

Вартість харчування одного дітодня для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування на початку навчального рокустановила 8грн після нового року  - 9 грн.. Вартість харчування одного дітодня для учнів 1-4 класів та дітей з малозабезпечених сімей на початку навчального року становила 8грн після нового року  - 9 грн..

Харчування учнів 5-11 класів здійснювалося за рахунок батьківської плати та спонсорської допомоги. Вартість харчування одного дітодня для школярів 5-11 класів становила 8 грн.

Раціональне харчування учнів було організоване на основі перспективного меню, погодженого з СЕС, яке складається з урахуванням сезонності.

У школі виконуються норми харчування. На - 100%  Харчування збалансоване, повноцінне з дотриманням норм харчування учнів (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11. 2004 р. № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах»).

Проблеми:

  • заготівля продуктів харчування для 5-11 класів
  • охоплення гарячим харчуванням 100% учнів 5-11 класів (відповідальні класні керівники).
  • Залучення спонсорських коштів для здешевлення харчування.

Завдання на 2016/2017 навчальний рік:

 - забезпечити оздоровлення та відпочинок дітей пільгового контингенту;

 - рекомендувати батькам визначитися з санаторним лікуванням дітей протягом 2016/2017 навчального року;

 - забезпечити дієтичне харчування учнів за медичними показниками;

 - посилити санітарно-просвітницьку роботу серед педагогічних працівників по загартовуванню дітей, організації рухового режиму учнів.

1.6. Кадрове забезпечення

У 2015/2016 навчальному році школа була на 100% забезпечена кадрами. Кількісно-якісний склад педагогічних працівників (включаючи сумісників).

 

 

 

 

 

 

 

Категорія пед. працівників

 

Кількість

 

Освіта

 

 

Кваліфікаційні категорії

 

Пенсіо-

 

нери

 

 

 

Вища

Серед.спеціальна

Вища

І

ІІ

спеціаліст

 

 

 

 

 

 

Вчитель

19

17

2

6

3

4

4

1

Практичний психолог

1

1

 

 

 

1

 

 

Соціальний педагог

1

1

 

 

 

 

1

 

Педагог-організатор

2

2

 

 

 

1

1

 

Керівник гуртка

3

3

 

 

 

 

3

 

Всього

19

17

2

6

3

4

4

1

 

За навчальний рік звільнилося 4 педагогічних працівника (за власним бажанням — 2, закінчення терміну трудового договору — 2).

Розстановка кадрів умотивована й раціональна, здійснюється з урахуванням творчих здібностей, кваліфікації та побажань педагогів.

Проте, низьким залишається освітній рівень педагогічних працівників та кваліфікаційний рівень. Так, кількість педагогів з вищою освітою становить 90 % , з кваліфікаційною категорією “Спеціаліст вищої категорії” - 32%.

Завдання на 2016/2017 навчальний рік:

- здійснити комплектування школи педагогічними кадрами на 2016/2017 навчальний рік;

- скласти тарифікацію на новий навчальний рік;

- підготувати та своєчасно здати статистичні звіти за графіками;

- заохочувати та стимулювати педагогічних працівників щодо отримання ними вищої педагогічної освіти та підвищення освітньої кваліфікаційної категорії.

1.7. Безпека життєдіяльності та запобігання дитячому травматизму

Робота з попередження дитячого травматизму під час навчально-виховного процесу та в побуті у 2015/2016 навчальному році проводилась згідно з річним планом роботи школи та відповідно до розпоряджень відділ освіти, молоді та спорту Жовтневої РДА.

Систему роботи педагогічного колективу школи з попередження дитячого травматизму складають:

- планування та проведення профілактичних бесід з усіх видів дитячого травматизму класними керівниками з відповідною їх фіксацією в класних журналах та учнівських щоденниках;

- проведення вступного інструктажу учнів на початку навчального року;

- проведення первинних (вересень, грудень, травень) та цільових і позапланових інструктажів учнів у разі необхідності;

- організація позакласних виховних заходів з попередження дитячого травматизму;

- залучення спеціалістів до проведення профілактичної роботи;

- організація роботи клубів «Юний інспектор дорожнього руху», «Юний пожежний»;

- профілактична робота з батьками щодо попередження дитячого травматизму у побуті;

- призначення відповідальних за безпеку дітей під час навчально-виховного процесу та проведення позакласних заходів;

- розгляд та аналіз питань попередження дитячого травматизму на засіданнях педагогічних рад, нарадах при директорові, засіданнях методичних об’єднань вихователів та класних керівників, нарад при заступнику директора по виховній роботі;

- контрольно-аналітична діяльність адміністрації щодо роботи педагогічного колективу з попередження дитячого травматизму.

З метою ефективної організації роботи з попередження дитячого травматизму в 2015/2016 навчальному році були видані накази:

- № 117 «Про посилення контролю щодо збереження здоров’я учнів на уроках фізичного виховання» від 01.09.15;

- №121 «Про дотриманняправил безпеки під час проведення занять з фізичної культури і спорту» від 01.09.15;

-  № 136 «Про відповідальність за збереження життя і здоров’я учасників  НВП у школі» від 01.09.15.

Протягом навчального року питання з попередження дитячого травматизму розглядалися на: нараді при директорові (протокол від 14.12.2015 № 10);класних батьківських зборах, про що є відповідні записи у протоколах батьківських зборів.Навички з безпеки життєдіяльності учнів формувалися через вивчення курсу «Основи здоров’я», проведення тематичних тижнів, класних годин, профілактичних бесід щодо запобігання дитячого травматизму, інструктажів.

На виконання листів науки і освіти Миколаївської обласної державної адміністрації організовано місячник безпеки під час використання газу в побуті відповідно до плану заходів, затверджених директором школи. В листопаді обладнано куточки «Безпека на льоду», «Правила надання першої медичної допомоги потерпілим при переохолодженні та обмороженні».

Під час проведення тижня пожежної безпеки «Вогонь — друг, вогонь — ворог» організовано виступ агітбригади клубу «ДЮП» під керівництвом вихователя Ковалевич О.М.Відповідно до сучасних вимог обладнано куточки «Цивільна оборона».

Розроблені пам’ятки з попередження дитячого травматизму для учнів 1-11-х класів перед виходом на канікули. Перед канікулами та травневими святами проведено бесіди з безпеки життєдіяльності учнів під час канікул, про що є відповідні записи у класних журналах на сторінках «Додаткові бесіди з попередження дитячого травматизму» та учнівських щоденниках. З пам'ятками з попередження дитячого травматизму на канікулах ознайомлені батьки учнів під особистий підпис. Перед зимовими та літніми канікулами проведені первинні інструктажі.

Вчителямипредметниками проводився інструктаж учнів перед виконанням завдань з лабораторних та практичних робіт, зміною видів діяльності на уроках, про що зроблені відповідні записи в класних журналах та журналах інструктажів.

Своєчасно проводилися цільові інструктажі з дітьми перед виїздом за межі школи  (екскурсії, спортивні змагання, олімпіади), які фіксувалися в журналі реєстрації інструктажів учнів з безпеки життєдіяльності.

До проведення профілактичних бесід з дітьми були залучені спеціалісти.

Практичний психолог Дермельова Л.М. веде роботу по виявленню дітей, схильних до суїциду, та проводить з ними відповідну роботу.

На виконання плану роботи на 2015/2016 навчальний рік у вересні 2015 року та квітні 2016 року заступником директора по виховній роботі Костирко В.О. було перевірено класні журнали та журнали реєстрації інструктажів учнів з метою вивчення стану ведення документації класними керівниками 1-11-х класів щодо безпеки життєдіяльності учнів, попередження дитячого травматизму та формування здорового способу життя. За результатами перевірки надано рекомендації щодо усунення виявлених недоліків.

Під час перевірки стану ведення учнівських щоденників, згідно з планом роботи на 2015/2016 навчальний рік, проаналізовано наявність записів про проведення бесід з попередження дитячого травматизму.

 Протягом 2015/2016 навчального року випадків травмування під час навчально-виховного процесу не було. Заяви від батьків про розслідування нещасних випадків у побуті не були зареєстровані.

Завдання на 2016/2017 навчальний рік:

- забезпечити умови безпечної організації навчально-виховного процесу;

- вести контроль за проведенням бесід з попередження дитячого травматизму;

- налагодити систему негайного інформування адміністрації школи про випадки травмування учнів під час навчально-виховного процесу та в побуті;

- продовжити роботу педагогічного колективу щодо залучення учнів до масових заходів, спрямованих на попередження дитячого травматизму;

- медичним працівникам підвищити персональну відповідальність за проведення попереджувальної роботи з травматизму під час уроків та виховних заходів.

1.8. Підсумки вивчення предмета «Захист Вітчизни» та військово-патріотичного виховання

Вивчення навчального предмету «Захист Вітчизни» і військово-патріотичне виховання в школі організовується та проводиться на підставі:

- Конституції України;

- Законів України «Про Збройні Сили України», «Про загальний військовий обов'язок і військову службу»; «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді України»;

- Національної програми патріотичного виховання населення, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.09.1999 № 1697;

- Положення про допризовну підготовку і про підготовку призовників з військово-технічних спеціальностей, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2000 № 1770 із змінами;

- програми предмета «Захист Вітчизни»;

- наказів і рекомендацій військового комісаріату, Департаменту науки і освіти Миколаївської обласної державної адміністрації.

На початку 2015/2016 навчального року контингент учнів 11-го класу – складали 3 дівчат та 5 хлопців, учнів 10-го класу складали  дівчата – 7 та хлопців -3. У процесі вивчення програми курсу «Захист Вітчизни» учні засвоїли основні нормативно-правові документи щодо захисту життя і здоров’я, познайомилися з різноманітними захворюваннями та їх профілактикою, набули знань, умінь і практичних навичок у наданні першої допомоги при різноманітних пораненнях, отруєннях, ураженнях, в тому числі і радіаційних, вивчили основи цивільного захисту оборони і набули навичок захисту від зброї масової поразки.

Протягом навчального року з учнями проводилися тематичні бесіди, лекції, диспути, доповіді, теоретичні конференції, присвячені знаменним датам і подіям у житті України, її Збройних Сил.

 Було відзначено:

 - Дні захисника Вітчизни;

 - День збройних сил України.

По завершенні вивчення курсу «Захист Вітчизни» були проведені триденні навчально-польові збори з учнями 11 класу, 19.05. було проведено військово-спортивне свято для учнів 10-11-их класу з нагоди закінчення занять з допризовної підготовки в навчальному році. До підготовки і проведення свята залучений класні керівники 10 та 11 класів, учитель фізичного виховання, шефи, батьки.

1.9. Цивільний захист (цивільна оборона)

Робота з цивільного захисту проводилася відповідно до Закону України «Про цивільну оборону України», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження типових положень про управління та відділи з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення», Положення про функціональну підсистему «Освіта і наука України», затвердженого наказом Начальника цивільного захисту Міністерства освіти і науки України від 03.09.2009 № 814, Єдиної державної системи запобігання та реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру, наказу по школі «Про організацію і ведення цивільного захисту за 2015 року в навчальному закладі Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів».

Навчання учнів відбувалося за програмами «Основи здоров'я», «Захист Вітчизни». У школі створений куточок цивільного захисту та «Основ безпеки життєдіяльності».

 Практичне відпрацювання дій учасників навчально-виховного процесу за сигналами цивільного захисту здійснювалося під час проведення Дня цивільного захисту 22 квітня  2016 (наказ від 04.03.2016 № 47 «Про підготовку і проведення підсумкових занять з цивільного захисту»).

Умілі навички показали учні школи з питань надання першої медичної допомоги, при подоланні смуги перешкод, виготовленні ватно-марлевих пов’язок. При проведенні евакуації колектив продемонстрував здатність швидко й організовано вивести дітей з приміщення школи (наказ від 25.04.2016 № 110 «Про підсумки проведення дняЦивільного Захисту»).

Навчально-матеріальна база школи частково відповідає нормативним вимогам і дозволяє проводити роботу з питань захисту життя і здоров'я в надзвичайних ситуаціях на належному рівні.

1.10. Реалізація програми «Обдарована молодь»

Реалізація програми «Обдарована молодь» забезпечувалася спільною діяльністю практичного психолога школи та педагогів.

Створено банк даних обдарованих учнів.

Протягом навчального року в школі проведено:

- психолого–педагогічний семінар «Обдарована дитина в школі. Організація роботи педагогічного колективу з такими дітьми» (листопад 2015).

Практичним психологом школи проводилися дослідження рівня психологічної готовності школярів до навчання. З метою розвитку творчих здібностей учнів варіативна частина навчального плану включала курси за вибором, а саме:

  1. Християнська етика 1-4 кл.- курс за вибором.
  2. Факультатив «Вибрані питання з неорганічної хімії» - 10-11 класи.

Учні 6-11-х класів брали участь у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін; учні 3-4 класів брали участь у ІІ етапі обласних предметних олімпіад; 5-11-х класів - у Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської молоді імені Тараса Шевченка; учні 2-11-х класів - в ХІІІ. Один учнень  9 – го класу вступив до МАН (Ханюченко Максим - фізика).

Після районного етапу олімпіад, для участі в ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад були направлені троє переможців:

п\п

П.І.Б. учнів

Місця

Предмет

1

Сарницька Тетяна

І

Фізика

2

Сарницька Дар’я

І

Історія

3

Краснова Катерина

І

Трудове навчання

 

Переможниця районного етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика учениця 7 класу Нехайчик Єлизавета отримала диплом ІІІ ступеня на обласному етапі.

Учні школи приймали активну участь у Всеукраїнських конкурсах :

Колосок – 44 учні

Кенгуру – 54 учні

Левеня – 15 учнів

Завдання на 2016/2017 навчальний рік:

 - вчителям-предметникам посилити роботу щодо підготовки учнів до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін, творчих турнірах, конкурсах МАН;

- відкрити гуртки природничо–математичного напряму;

- навчати вихованців користуватися базою знань мережі Інтернет на уроках та в позаурочний час;

- проводити систематичну роботу щодо розкриття творчого потенціалу учнів через залучення їх до колективної творчої діяльності та до участі в обласних та всеукраїнських творчих конкурсах.

1.11. Підсумки методичної роботи з педагогічним працівниками закладу

Методична робота з педагогічними працівниками була спрямована на виконання законів України «Про загальну середню освіту», «Про засади державної мовної політики», рішення Колегії Міністерства освіти і науки України від 17.08.2000 «Про ключові проблеми розвитку загальної середньої, дошкільної, позашкільної та професійно-технічної освіти» в контексті посланняПрезидента України до Верховної Ради України «Україна: поступ у XXI століття», постанов Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти», від 23.11 2011 № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти», від 13.04.2011 № 561 «Про затвердження Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року» із змінами, від 13.04.2011 № 494 «Про затвердження Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій «Сто відсотків» на період до 2016 року».

Головні зусилля було зосереджено на наданні реальної, дієвої допомоги педагогічним працівникам у підвищенні їхньої професійної майстерності, створенні творчої атмосфери, морально-психологічного клімату, який би сприяв пошуку кращих технологій педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій.

Педагоги школи забезпечували реалізацію єдиної державної політики в галузі освіти. Протягом 2015/2016 навчального року педагогічний колектив через мережу колективних, групових та індивідуальних форм методичної роботи працював над організаційним та науково-методичним забезпеченням реалізації основної проблеми школи «Формування і вдосконалення ключових компетенцій учасників навчально-виховного процесу, як умова успішної самореалізації соціально-активної особистості»

- удосконалення методичної роботи шляхом урахування особистісної компетенції кожного вчителя, впровадження інтерактивних методів проведення методичних заходів, використання новітніх освітніх технологій;

- створення умов для підвищення професійного рівня педагогів (відповідно до діагностики та кваліфікації) і рівня інформаційної компетентності для активізації творчих здібностей педагогів;

- удосконалення навчально-виховного процесу через впровадження інноваційних та інформаційно-комунікаційних технологій

- використання різноманітних методів стимулювання педагогічних працівників з метою підвищення їх професійної кваліфікації та творчого розвитку.

В 2016 році атестовано 4 педагогічних працівника. Ними були проведені відкриті уроки та виховні заходи. Їхні творчі звіти заслуховувались на педагогічній раді (протокол від 29.04.2016 № 3).

Результати атестації такі:

- присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії» - 1;

- присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії» - 1;

- підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст» - 2;

- підтверджено звання «Старший вчитель» - 1.

Значна роль у підвищенні професійної майстерності педагогів належала курсам підвищення кваліфікації. Пройшли курси підвищення кваліфікації в МІППО – 4працівники.

Найоптимальнішим варіантом післядипломної та між курсової освіти педагогів є реалізація самоосвіти через методичну роботу. Всі педагоги працювали над індивідуальними методичними темами, які були обрані залежно від рівня їхньої педагогічної майстерності, інтересів та відповідали таким критерієм як - зв'язок теми з проблемою, над якою працює школа.

Проводились взаємовідвідування уроків, та виховних годин для вирішення проблем, які найбільше значущі для вчителів. У ході реалізації плану методичної роботи адміністрацією школи були проведені індивідуальні методичні консультації, оперативні інструктивно-методичні наради з вчителями. Педагоги школи - активні учасники районних секційних засідань вчителів-предметників, семінарів, конференцій.  Плідно працювали чотири методичних об’єднання: вчителів початкових класів, вчителів природничо-математичного циклу, вчителів гуманітарного циклу, класних керівників 1-11-х класів. Порівняно з попереднім роком поширення набули нетрадиційні форми проведення засідань методичних об’єднань: круглий стіл, семінар-тренінг, вебінари. Питання оновлення методів та прийомів навчання, залучення інноваційних методик до процесу формування в учнів предметних та життєвих компетентностей в умовах сучасного уроку були в центрі уваги методичних об’єднань.

Для вирішення завдань школи 2015-2016н.р.  метод об’єднання працювали:МО початкових класів - «Дидактична гра як засіб високої ефективності на уроках початкової ланки»; МО природничих дисциплін – «Нетрадиційні форми та методи на уроках природничо-математичного циклу»; МО філологічних дисциплін – «Групова та колективна діяльність – складова сучасного уроку».Своїм  педагогічним  досвідом вчителі школи  ділилися на  установчих районних методичних об’єднаннях, районних та кущових семінарах. Минулого року на базі нашої школи відбулося 6 семінарів.

1.12. Результати навчального року

У 2015/2016 навчальному році навчально-виховний процес було спрямовано на інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток кожної дитини як особистості, здатної самостійно мислити і творчо діяти, використовувати знання в нестандартних ситуаціях.

За підсумками 2015/2016 навчального року із 144 учнів 1-11-х класів:

- вербально оцінено 15 учнів 1-го класу;

- атестовано та переведено до наступних класів 129 учнів 2-11-х класів;

- нагороджено Похвальним листом «За високі досягнення в навчанні» - 13 учнів;

- закінчили 9-й клас і одержали свідоцтво про базову загальну середню освіту - 12 учнів.

- закінчили 11-ий клас і одержали атестат про загальну середню освіту – 8 учнів.

За підсумками навчального року із 129 учнів 2-11-х класів школи закінчили навчальний рік на високому і достатньому рівнях – 59 учнів, що складає 46% від загальної кількості, з них 13 учнів - на високому рівні (10,1%).

Результати навчальних досягнень учнів 2 -11-х класів виявилися такими:

 

Рівень навчальних досягнень 2015-2016 н. р.

 

 

 

 

Клас

К-сть учнів

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень

Середній бал

1

2

19

2

11

6

0

8,5

2

3

17

2

7

7

1

7,5

3

4

11

2

5

4

0

8,3

4

5

17

3

5

9

0

8,3

5

6

13

1

4

8

0

8,3

6

7

11

1

3

6

1

7,4

7

8

11

0

3

6

2

7,3

8

9

12

0

6

5

1

7,9

9

10

10

2

2

5

1

7,7

10

11

8

0

0

5

3

5,7

11

 

129

13

46

61

9

7,7

     

10%

36%

47%

7%

 

 

 

За результатами річногооцінювання:

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальні досягнення учнів початкової школи

 

 

 

 

 

 

 

Основна школа

 

 

 

 

 

 

 

Старша школа

 

 

 

 

 

 

 

Завдання на 2016/2017 навчальний рік:

- удосконалювати навчально-виховний процес через впровадження інноваційних та інформаційно-комунікаційних технологій, вивчення, апробацію й упровадження в практику передового педагогічного досвіду;

- посилити індивідуальну ті диференційовану роботу з учнями на уроках та самопідготовках;

- стимулювати якість роботи педагогів, підвищення їхньої відповідальності за результати навчання та виховання;

- забезпечити єдність усіх ланок освітнього процесу, його наступність і цілісність;

 

 

Категорія: Нарада при деректорі | Додав: maarek (20.03.2015)
Переглядів: 551 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz