Методичні об’єднання діють у відповідності до Положення про методичні об’єднання, вивчають і узагальнюють досвід роботи кращих вчителів, складають завдання моніторингових робіт, дбають про організацію і проведення предметних олімпіад, предметних та методичних тижнів, беруть участь у проведенні атестації учителів.
У школі працює 4 методичних об’єднання:
· суспільно-гуманітарних дисциплін – об’єднує вчителів української мови та літератури, російської мови та світової літератури, історії, іноземних мов;
· природничо-математичних дисциплін – об’єднує вчителів хімії, біології, географії, фізики, математики та інформатики, основ здоров’я, фізичного виховання;
· початкових класів - об’єднує вчителів 1-4 класів;
· класних керівників - об’єднує класних керівників 1-11 класів.
На засіданнях обговорювалися питання організації роботи над методичними темами вчителів, науково-методичного забезпечення навчання учнів, моніторингових досліджень якості знань учнів з базових навчальних дисциплін, модернізації навчально-виховного процесу, обговорення державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти.
Члени методичних об’єднань значну увагу приділяють роботі з обдарованими учнями. З метою виявлення обдарованих дітей проводяться бесіди, робота зі створення банку даних з урахуванням типів обдарованості, ведеться облік результатів участі учнів у предметних олімпіадах та різних конкурсах.
Багато уваги приділяється підвищенню фахової майстерності педагогів через самоосвіту. Кожен вчитель школи має папки з самоосвіти та портфоліо.
|