Основні завдання на навчальний рік
У 2015-2016 н.р. МО початкових класів продовжить працюватиме над темою:
Компетентнісно- орієнтоване навчання
у процесі формування
творчої особистості
молодшого школяра,
ставлячи за мету:
• надати реальну допомогу вчителеві у розв’язанні актуальних проблем навчально-виховного характеру;
• стимулювати творчі пошуки вчителів педагогічних інновацій та шляхів їх впровадження у педагогічну діяльність як передумову підвищення професійної активності;
• сприяти активізації людського фактора – особистості, її творчої діяльності, охоплюючи всіх учителів різними формами методичної роботи й спонукаючи під час вивчення організаційно-методичних документів до актуалізації та осмислення позиції вчителя в гуманістичній парадигмі особистісно-розвивального підходу до освітнього процесу;
• використовувати творчі можливості вчителів у справі розвитку особистості учнів;
• підвищити мотиваційні тенденції особистості вчителя та їх вплив на розвиток педагогічного процесу в школі;
• вивчати психологічні механізми розвитку особистості, підвищувати психодіагностичну майстерність шкільного педагога.
Робота МО буде спрямована на розв’язання основних завдань:
• формування потреб і мотивів самопізнання;
• навчання вчителя способів самопізнання;
• розвиток у педагога здатності до ідентифікації і рефлексії, уміння підвищувати рівень самоповаги, долати страхи і вибудовувати захист;
• сприяння самовихованню здатності до самопізнання – вміння самостійно ставити собі цілі і своєю власною працею досягати їх.
Виходячи з цього, методоб'єднанню вчителів початкових класів вважати пріоритетними напрямками роботи над новою методичною темою:
- підвищення професійної майстерності кожного вчителя;
- створення умов розвитку педагогічної майстерності, творчої ініціативи вчителів;
- озброєння педагогічних працівників інноваційними технологіями навчання та виховання;
- виявлення, вивчення, узагальнення, розповсюдження та впровадження передового педагогічного досвіду вчителів початкових класів;
- виконання вимог Державного стандарту загальної середньої освіти;
- сприяння всебічному розвитку духовному збагаченню, активному становленню й самореалізації особистості в сучасному світі;
- формування особистісних якостей учня, його світогляду, розвиток його здібностей;
- підготовка учнів до подальшої освіти і трудової діяльності;
- підвищення результативності участі у конкурсах на районному та обласному рівні;
- підтримка і педагогічний супровід обдарованих дітей.
ІІ. Удосконалення методичної майстерності вчителів.
1. Систематичне опрацювання методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процессу.
2. Систематизувати картотеку новинок методичної літератури.
3. Відвідування районних семінарів.
4. Взаємовідвідування відкритих уроків ( з аналізом).
5. Вивчати, узагальнювати і розповсюджувати передовий досвід освітян, обмінюватися педагогічними знахідками.
6. Організувати виставку педагогічних ідей вчителів початкових класів
ІІІ. Вивчення, узагальнення та впровадження прогресивного педагогічного досвіду
1. Продовжити впровадження системи розвивального навчання в практику роботи початкових класів.
2. Впровадження інтерактивних форм і прийомів в організацію навчання учнів.
3. Впровадження інноваційних технологій.
4. Вивчати, узагальнювати і розповсюджувати передовий досвід вчителів школи, району, області, обмінюватися педагогічними знахідками.
ІV. Вивчення стану викладання предмету та навчальних досягнень учнів відповідно до державних стандартів.
1. Опрацювати детально на початок навчального року кожному вчителю відповідно до свого класу державні стандарти.
2. Вивчення стану викладання предметів початкової ланки відповідно до річного плану школи та узагальнення результатів перевірки наказом.
3. Проводити щосеместру моніторинг рівня навчальних досягнень з основних предметів учнів 2-4 класів.
4.Підвищити рівень викладання англійської мови в початкових класах.
V. Робота з обдарованими дітьми.
1. Діагностика загальної обдарованості учнів.
2. Система виявлення, обліку та підтримки обдарованої дитини.
3. Стимулювання творчого потенціалу дитини.
4. Забезпечення наступності при переході від І до ІІ ступенів навчання.
5. Ведення психологічного паспорту учнів, карток розвитку дитини.
6. Здійснювати спостереження за фізичною, інтелектуальною та особистісною готовністю учнів до навчання в середній школі.
7. Здійснювати корекційну роботу навчальних можливостей учнів.
8. Проводити дні відкритих дверей для батьків та індивідуальних консультацій по розвитку ранньої обдарованості особистості.

|