Сім'я — «джерело, водами якого живиться
повноводна річка нашої держави».
В. Сухомлинський
Щоб наблизитися до кожного учня, педколектив нашої школи визначив такі напрями роботи:
• пізнати кожну дитину;
• знати, як вона мислить, відчуває, сприймає;
• вивчити характер, волю, інтереси дитини;
• вивчити особливості її організму;
• максимально зблизити сім'ю та школу на основі
•партнерства, співробітництва, взаємоспілкування, взаєморозуміння, взаємодопомоги.
Виховання дітей у сім'ї є першоосновою роз витку дитини як особистості. Духовний вплив батьківського дому на формування особистості створюється завдяки щирій материнській ласці, небагатослівній любові батька, домашньому теплу, піклуванню, затишку і захисту, родинній злагоді.
- Налагодити тісний зв'язок школи з батьками
- Активізувати роботу батьківського сектора щодо роз'яснення законодавства України з питань освіти
- Добиватись впливу органів місцевого самоврядування на батьків, діти яких порушують Статут школи.
- Аналізувати стан навчальних досягнень учнів і виявити причини байдужого ставлення батьків до навчання і виховання власних дітей.
- Пропагувати педагогічні знання, що зумовлять підвищення педагогічної грамотності.
- Допомагати батькам в оволодінні системою умінь, необхідних для організації діяльності дитини вдома.
|