Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 5
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Посадові обов'язки працівників школи

Принципи громадсько орієнтованої освіти

Принципи громадсько орієнтованої освіти

Громадсько активна школа, спрямована  на громадсько орієнтовану освіту (ГОО) чи "безперервну освіту".

Громадсько орієнтована освіта представляє освітню філософіюі  лежить в основі діяльності громадсько активних шкіл, сприяє створенню можливостей для членів спільноти — окремих громадян, шкіл, бізнесу, громадських і приватних організацій — стати  партнерами у реалізації потреб громади. Найбільше суспільно орієнтована освіта виявляється у громадсько активній школі, відкритій після завершення традиційного шкільного дня, для надання академічних, розважальних, оздоровчих, соціальних послуг і программ підготовки до професійної діяльності людей усіх вікових категорій. Модель ГАШ  також визнає важливість цього напряму, але розглядає ГОО в контексті принципів, що лежать в основі реалізації моделі.

Самовизначення. Місцеві жителі краще за інших знають та можуть назвати потреби своєї громади. Батьки, як перші та найголовніші вчителі дітей, мають беззаперечне право браги участь в освіті своїх дітей та несуть за це відповідальність.

Самодопомога. Найкраща допомога для людей — це коли їхня спроможність допомогти собі самостійно зустрічає підтримку. Коли люди беруть на себе дедалі більшу відповідальність за власне благополуччя, вони здобувають незалежність.

Формування лідерства. Виявлення, розвиток і використання  лідерських здібностей місцевих жителів є передумовою реалізації принципу самодопомоги та підтримки зусиль членів громади.

Наближення до місця проживання. Участь членів громади в різних заходах, програмах, а також використання ними різних служб буде тим активніше, чим ближче до місця проживання розташовуються або проводяться такі акції. За можливості вся діяльність має переноситися з центру в місця широкого доступу жителів округи.

Об'єднана сфера послуг. Організації й агентства, що працюють на благо жителів зможуть використовувати свої обмежені ресурси, досягати своїх цілей і надавати послуги краше, якщо вони налагоджуватимуть тісні ділові взаємини з організаціями й агентствами, які займаються аналогічною діяльністю.

Максимальне використання ресурсів. Фізичні, фінансові й людські ресурси кожної громади мають бути взаємозалежними і повністю використовуватися для вирішення різних проблем громади, якщо це в інтересах співтовариства.

Причетність. Ізоляція або відмежування людей за віковими, ма­теріальними, статевими, расовими, етнічними, релігійними та іншими ознаками перешкоджає повноцінному розвиткові співтовариства. У програмах, заходах і сфері послуг громади має брати участь якнайбільше її представників.

Відповідальність. Суспільні інститути несуть відповідальність за розвиток програми і служб, які відповідають за інтереси, що постійно змінюються, і потреби членів громади.

Послідовність і безперервність освіти. Людина вчиться все життя — від народження до смерті.

 

 

Категорія: Посадові обов'язки працівників школи | Додав: Віктор (10.03.2016)
Переглядів: 340 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2025
Конструктор сайтів - uCoz