Проблемні питання вчителів природничо-математичних дисциплін
№зп
|
Прізвище
|
Проблемні питання
|
1
|
Бобрик Н.В.
|
"Впровадження особистісно орієнтованого навчання
на уроках хімії "
|
2
|
Супрун Н.В.
|
"Інтерактивне навчання дієвий шлях до виховання компетентного випускника"
|
3
|
Прокопенко П. Ю.
|
"Вивчення та застосування сучасного програмного забезпечення"
|
4
|
Барановська О.В.
|
„Нетрадиційні уроки, форми і методи їх проведення з метою індивідуалізації і диференціації навчання в школі"
|
5
|
Амірова Н.В.
|
"Індивідуальні та диференційовані підходи на уроках фізики для набуття школярами ключових та предметних компетентностей"
|
6
|
Проценко М.С.
|
"Диференційоване використання засобів фізичної культури на заняттях зі школярами різної статі та віку з урахуванням стану їхнього здоров’я, ступеня фізичного розвитку та рівня фізичної підготовленості, формування фізичного, психічного, духовного та соціального здоров’я школярів"
|
7
|
Трофімчук Н.П.
|
"Використання активних методів навчання на уроках трудового навчання"
|
8
|
Бень Г. С.
|
"Використання нових педагогічних технологій з метою вироблення в учнів умінь практичного та творчого застосування набутих знань"
|
|